۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
تیراندازی ناخواسته یا جنایت؟ | افشای جزئیات قتل دوست در کوه
بازدید:۶۱۶
صد آنلاین | قتل ۲۹ ساله در دل کوهستان؛ سرنوشت دردناک دو دوست و راز تیراندازی مرگبار چیست؟
کد خبر : ۱۲۰۸۷۵

به گزارش صد آنلاین،در یک حادثه تلخ و هولناک، یک جوان ۲۹ ساله در پی تیراندازی به قتل رسید. این رویداد در شامگاه جمعه گذشته در یکی از روستاهای فیروزآباد در استان فارس رخ داد و موجب ایجاد نگرانی‌های جدی در جامعه محلی شد. آیا این جنایت تنها یک حادثه تصادفی بود یا داستانی عمیق‌تر در پس این تیراندازی نهفته است؟

 


جزئیات حادثه

سرهنگ مهدی جوکار، فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد، اعلام کرد که پس از دریافت خبر قتل، بلافاصله مأموران پلیس به محل وقوع حادثه اعزام شدند. طبق تحقیقات اولیه، فرد ۲۹ ساله به همراه دوستش برای شکار به کوه‌های اطراف رفته بودند که در نتیجه تیراندازی با سلاح ساچمه‌زنی، جان خود را از دست داد. متهم به قتل پس از وقوع این حادثه از محل متواری شد.

 


سرهنگ جوکار با اشاره به جزییات بیشتر گفت: "با بررسی‌های انجام شده و اقدامات خاص پلیسی، قاتل در کمتر از ۴ ساعت دستگیر شد و یک قبضه سلاح شکاری تک‌لول از او کشف گردید. متهم در بازجویی‌ها به قتل دوستش اعتراف کرد و عنوان کرد که این حادثه کاملا سهوی و ناخواسته بوده است."

 


واکنش پلیس و جامعه

رئیس پلیس شهرستان فیروزآباد تأکید کرد که پلیس به شدت با شکارچیان غیرمجاز و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند و هیچ‌گونه مماشاتی با آنها نخواهد داشت. او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به سرعت به پلیس گزارش دهند تا اقدامات لازم انجام شود.

 

 

این حادثه تلخ نه تنها جان یک جوان را گرفت، بلکه سؤالات زیادی درباره ایمنی در فعالیت‌های شکار و اهمیت رعایت قوانین و مقررات را به وجود آورد. آیا می‌توان به ادعای قاتل مبنی بر ناخواسته بودن تیراندازی اعتماد کرد؟ یا این یک داستان تلخ دیگر از ناکامی و فقدان است؟

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها